همشهری آنلاین: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از آغاز دور جدید درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی توسط متخصصان مجرب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر عباس زارع‌نژاد درباره آخرین وضعیت درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی گفت: تا کنون 2 نفر از این کودکان در بیمارستان حضرت فاطمه (س) تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه درمان کودکان باید در مسیر طبیعی انجام شود، افزود: کودکان و خانواده‌های رنج کشیده آنها باید در شرایطی آرام و بدون استرس، این دوران را سپری کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه «خانواده‌های دانش‌آموزان شین‌آبادی در مورد شرایط درمان فرزندان‌شان، خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند»، گفت: اگرچه مشاورهای لازم از طرف تیم درمانی به خانواده‌ها داده می‌شود، هیچ‌گونه مداخله‌ای در تصمیم‌گیری خانواده‌های دانش‌آموزان برای تعیین بیمارستان موردنظر و تیم پزشکی از سوی وزارت بهداشت صورت نمی‌گیرد.

دکتر زارع‌نژاد افزود: البته خانواه‌های دانش‌آموزان شین‌آبادی مطالبات دیگری نیز دارند که در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست و مربوط به سازمان‌های دیگر است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 244284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز